Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.
We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!
Gils
Best
06-05-2022 14:19:46
Het voorbereidend werk gebeurt goed, daar heb ik vertrouwen in. Soms duurt de Reply op een mail wat lang. Jammer van de toch behoorlijke prijsverhoging.
Rosenkrantz
Baflo
06-05-2022 10:00:21
Het abonnement voor energie vanzelf geregeld wordt al geïncasseerd voor hier al een zekere prestatie voor is geleverd door VLB. Eigenlijk dus kosten die je van het voordeel moet aftrekken, en waar je vaak niet datgene krijgt wat je verwacht er voor te krijgen! Als reden wordt opgegeven de veranderde energiemarkt, dat lijkt mij een erg gemakkelijk argument/excuus. De energiemarkt is al sinds lange tijd geprivatiseerd en dus constant in beweging. Advies aan klantenservice: leer eerst iets over energiemarkt, en geef vervolgens de juiste informatie aan de klant.
Strating
Middelburg
05-05-2022 18:00:09
De vastelastenbond zorgt voor goede prijzen voor gas en elektriciteit echter ze hebben het contract een maand te vroeg opgezegd waardoor ik 50 euro boete heb betaald in plaats van 200 euro bonus ontvangen. Een voorstel van 100 euro om de 250 euro schade te compenseren is natuurlijk niet akkoord. Ik wacht nog op een oplossing.
Aad
Stolwijk
05-05-2022 10:00:27
Ben meer dan 10 jaar deelnemer. Altijd snel en vakkundig geholpen. De laatste anderhalf jaar breidt Vastelastenbond hun dienstverlening uit. Het begint een echt bedrijf te worden ipv vereniging met ideële doelstelling. Gevolg: onbenullige onduidelijke mailtjes, wachtrijen aan de telefoon, niet direct de deskundige medewerker aan de telefoon. Begint op de Belastingdienst te lijken. Slechte ontwikkeling
Visser
VENLO
04-05-2022 18:17:49
Alles goed geregeld dankjewel