Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

5

Paridon

SCHIJNDEL 

13-02-2022 15:00:08

Ik vind het jammer dat ikzelf contact heb moeten opnemen voor een nieuw contract. Toen was het al bekend dat de energieprijzen explosief zouden stijgen. Volgende keer graag eerder aan de slag. Dat mag je ook verwachten als je een abonnement hebt voor met energie vanzelf geregeld.

5

Ton

Nieuwegein 

13-02-2022 11:00:14

In eerste aanleg viel mij het werk van de Vaste lastenbond tegen. Op mijn aangeven zijn jullie in actie gekomen en hebben de kostendruk iets kunnen temperen. Ik had dit vooraf verwacht en met een keuzemodel. Een deel van jullie werk, waar ik voor betaal, heb ik zelf gedaan. Ik heb er begrip voor dat jullie gezien het politieke klimaat geen ijzer met handen kunnen breken.

1

Hooghiemstra-Veldman

SINT NICOLAASGA 

12-02-2022 23:00:05

In 2018 was ik klant van EnergieFlex dat failliet ging. Ik ben nu bij Greenchoise en betaal € 206 per maand ik heb dit contract na 3 maand opgezegd en aangegeven dat ik niet langer gebruik wil maken van jullie diensten omdat ik terug ben gegaan naar Innova waar ik een contract heb voor 4 jaar en € 152 per maand betaal.

2

Mooren

Hillegom 

12-02-2022 23:00:05

natuurlijk ik heb wel het idee dat u uw best heeft gedaan, maar ik vraag me af waarom ik van 130 naar 280 ga in mijn energierekening. Ik ken niemand die er zo op achteruit is gegaan. Verkeerde plaats, verkeerd moment. Had u niet kunnen en moeten anticiperen? Wellicht op een eerder moment over te stappen naar een vast contract toen het nog normaal was? Ik baal dat ik meer dan het dubbele betaal. Ik ben positief over uw missie, de bereikbaarheid, en vriendelijkheid van uw medewerkers, en ben altijd positief geweest. Maar deze deal was inhoudelijk slecht. ik durf u niet meer aan te bevelen.

3

Kollenburg

Eindhoven 

12-02-2022 19:00:12

Het concept is prima. Maar er wordt niet goed naar de klant geluisterd. Het duurde 3 dagen om teruggebeld te worden. Het duurt nu al meer dan 1,5 week en nog steeds geen terugstorting. Ik ben al heel lang klant, maar vind de service steeds verder achteruit gaan. Het lijkt wel of er alleen nog maar aan het verdienmodel gedacht wordt.

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00