Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

10

Schwager

Gouda 

30-05-2022 16:09:19

Het is mij onmogelijk om energieleveranciers te vergelijken. Dat de Vastelastenbond dit voor mij doet vind ik zo ongelooflijk kostbaar. Zij helpen mij mij de vaste lasten te dragen nu en in de toekomst, hoop ik.

8

Chris

Aalsmeer  

30-05-2022 14:07:49

Goed

10

Marel - Rademakers

Breda 

28-05-2022 06:31:46

Mijn waardering voor het feit dat jullie eerder dan strikt noodzakelijk een nieuwe leverancier hebben gezocht, vanwege het vooruitzicht dat langer wachten de prijzen voor nieuwe contracten verder zou opdrijven agv de oorlog in Oekraïne.

2

Engel Zwart

IJMUIDEN 

26-05-2022 10:00:18

VLB had iets voor mijn energie kosten geregeld met de afspraak van 220,00 euro, leverancier stuur na 10 minuten welkoms mail met bedrag van 244 euro en verkeerde start datum. VLB wil dat ik dat zelf ga regelen maar waar is die 50,00 nu voor. Ondertussen zou ik gebelt worden door manager van degene die ik aan de telefoon had omdat die niet een bevredigend antwoord kon geven. Zijn nu 2 dagen verder en nog steeds niemand gehoord. Wel is een deel van de aanpassingen bij leverancier aangepast. Erg jammer allemaal ga zo bellen of ik nog van dat geweldige VLB abbonement af kan.

3

guus

LEIDEN 

25-05-2022 18:00:12

Na ontvangst nieuw contract site bezocht van leverancier en account aangemaakt met het ontvangen nummer. Na ongeveer een week gekeken op site of er al gegevens waren ten aanzien van te betalen maandbedragen. Helaas werd niet het contract getoond maar een jaarcontract waarin de prijzen per 1 juli kunnen wijzigen. Ik heb dit contract niet geaccepteerd. Twee dagen later een bericht tot ik het contract met verstrekt nummer heb opgezegd. Gebeld met de energieleverancier maar het kon niet "teruggedraaid" worden en er werden geen nieuwe contracten afgesloten. (de tarieven waren inmiddels gestegen) Daarop Uw organisatie gebeld of deze tactiek van deze energieleverancier al meer was voorgekomen. Dat was onbekend en ik kreeg een telefoonnummer dat ik al gebeld had. Hoewel de wisseling van energieleverancier een aantal jaren vlekkeloos is verlopen is dit toch reden voor mij om het zelf weer te gaan uitzoeken en het contract af te sluiten.

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00