Door over te stappen van internetprovider
Gemiddelde besparing door goedkopere provider
Door over te stappen van internetprovider
Gemiddelde besparing door goedkopere provider
Ziggo opzeggen via het Opzegformulier Ziggo van Vereniging de Vastelastenbond is simpel. Wilt u uw Ziggo contract voor internet tv en/of bellen van Ziggo echter nog simpeler en sneller opzeggen? Stap dan via inkoopcollectief en belangenbehartiger de Vastelastenbond over op een voordeliger contract voor internet en/of televisie en bellen en laat uw Ziggo pakket opzeggen door uw nieuwe provider.
Via deze pagina vindt u zowel het Opzegformulier Ziggo als de snelste manier van Ziggo opzeggen, overstappen via Vereniging de Vastelastenbond.
Opzeggen van uw Ziggo contract voor internet en of televisie en bellen is eenvoudiger en sneller via Vereniging de Vastelastenbond. Wij zorgen ervoor dat u via ons inkoopcollectief een nieuw, voordeliger contract kiest en zich aanmeldt.
Vervolgens zegt uw nieuwe provider uw diensten bij Ziggo namens u op, zodat u geen dag zonder internet en/of televisie en bellen komt te zitten! Dit werkt als volgt:
U bekijkt en vergelijkt de beschikbare internet en/of bellen en tv contracten
U kiest het contract dat het beste aansluit bij uw wensen
U vult uw gegevens in en kiest voor de optie ‘huidige provider op laten zeggen door nieuwe provider’
U klikt op ‘Contract Afsluiten’
De nieuwe provider en de Vastelastenbond bevestigen uw contract per e-mail
U ontvangt van uw nieuwe provider alle berichten omtrent opzeggen Ziggo contract
Doormiddel van onderstaand Opzegformulier Ziggo zegt u uw contract voor internet, tv en bellen bij deze provider schriftelijk op:
Ziggo
t.a.v. Klantenservice/opzeggen
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Door middel van dit schrijven wil ik mijn contract met uw organisatie beëindigen. Ik verzoek u, met inachtneming van de contractuele opzegtermijn, mijn contract per <invullen opzegdatum> te beëindigen.
Graag ontvang ik van u binnen 2 weken na dit schrijven een schriftelijke bevestiging van mijn opzegging. Mocht ik binnen 2 weken geen reactie van u ontvangen dan beschouw ik de opzegging als definitief.
Met vriendelijke groet,
< Naam>
<uw handtekening>
<uw klantnummer>
<Adres en woonplaats>
<Geboortedatum>
<Telefoonnummer>
<Abonneenummer>