KPN heeft wederom een prijsstijging aangekondigd voor internet, tv en bellen. De thuispakketten stijgen met 1 tot 3,50 euro per maand. Voor de meeste pakketten gaat de internetsnelheid niet omhoog. Al...
Lees meer“Wij helpen je graag met je vaste lasten”
Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!
Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond
Door over te stappen van internetprovider
Gemiddelde besparing door goedkopere provider
Ondanks dat de de provider in maart zei dat abonnementsprijzen niet aangepast werden, voert Ziggo toch een prijsverhoging door. De abonnementsprijzen van alles-in-één-pakketten worden door Ziggo alweer verhoogt. Per 1 juli gaan de prijzen voor de alles-in-1 abonnementen € 2,50 euro per maand omhoog. Dit geldt voor Alles-in-1 Start, Alles-in-1 Complete, Alles-in-1 Max, TV + Internet pakketten, Internet & TV Start, Internet & TV Complete, Internet & TV Max,
KPN kondigde onlangs aan de prijzen voor tv en internet ook te verhogen. KPN voerde naast een prijswijziging ook een wijziging in de zenders door. Daar verdwijnen er zenders en komen er een aantal voor in de plaats.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.
KPN heeft wederom een prijsstijging aangekondigd voor internet, tv en bellen. De thuispakketten stijgen met 1 tot 3,50 euro per maand. Voor de meeste pakketten gaat de internetsnelheid niet omhoog. Al...
Lees meerDe Vastelastenbond vindt het oneerlijk dat vaste klanten meer betalen dan nieuwe klanten. Het verschil ligt tussen de 100 en 400 euro per jaar. Vandaar dat wij een methode ontwikkeld hebben om dit teg...
Lees meerEen abonnement op vast internet is nu 28 procent duurder dan 4 jaar geleden. Belangrijk om daarbij te melden is wel dat de internetsnelheden zijn toegenomen. Ieder jaar in juni of juli verhogen int...
Lees meerDe Autoriteit Consument & Markt (ACM) wil dat KPN stopt met het berekenen van onterechte toeslagen op tarieven voor het doorzetten van gesprekken van andere mobiele aanbieders. Van de ACM...
Lees meer
Reacties
Butz
Toen ik deze reactie plaatste was ik de eerste ,persoonlijk vind ik dit niet gek.Ziggo heeft een monopolie positie verworven dus worden de klanten met regelmaat van de klok genaaid De clientèle worden op een gegeven moment zo moe van die gein dat een actie uitblijft,Jammer.Er zijn beslist wel enkele dingen mogelijk maar dan moet er wel iets ondernomen worden deze heren zijn beslist niet zo machtig als ze wel denken.
Plaats een reactie