Dirk Jan Wolfert

“Wij helpen je graag met je vaste lasten”

Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!

Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond

Lees meer over ons

Bespaar op al je
vaste lasten

Bespaar € 200,- op je Energierekening

Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten 

Gemiddelde besparing op al je vaste lasten

€1.000,- p.j

Meer informatie

Storing bij At-home van Essent

Donderdag 11 januari 2007 09:58Margot Boesveld

 

Vanaf maandagmiddag zaten ongeveer 50.000 abonnees van Essent-at-home zonder telefoon- of internetverbinding. Huishoudens in de zuidelijke provincies (Noord Brabant en Limburg) hadden de meeste last van de storing. Zij hadden maandagavond nog steeds geen verbinding.Ook van klanten in Groningen, Drenthe en Overijssel werkten telefoon en internet enige tijd niet, maar bij hen was de storing maandagavond grotendeels voorbij.De storing is nu weer helemaal verholpen, zo liet een woordvoerder van Essent dinsdagochtend weten. De oorzaak was een defect in een server die wekelijks de IP-adressen van de aangesloten computers reactiveert. At home heeft in totaal 650.000 aansluitingen.Copyright©, ANP, 2007

Deel dit artikel
Team Vastelastenbond

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.

Reacties

stylish

nou leuk nieuws.. ik heb ook @home.. en sins 16 januari heb ik al geen internet meer.. omdat er een regio storing is.. het is nog steeds bezig..

Ik heb ondertussen al wel 20 x gebelt en ze zeggen steeds jah binnen 3 dagwn wordt is het probleem opgelost.. bel je weer over 3 dagen zeggen ze hetzelfde weer.. bel ik na 3 dagen weer.. is het een update die ik moet hebben stekker er 12 uur lang uit.. nog geen internet na 12 uur..

nu hebben ze het lul smoes verhaal dat ze al 1 week volhouden, dat er een technische storng is (regio storing) en dat ze niet weten waar het aan ligt. Het wordt van afdeling naar afdeling gestuurd en niemand kan iets vinden... Ik vindt dit een slechte zaak van @home. Ze moeten wat harder werken en niet alles van afdeling naar afdeling sturen. En die klanten service is al helemaal niks want die weten er al helemaal niks van.. Het is alsof ze (wat waarschijnlijk ook zo is) van een papiertje aflezen welke smoesen ze kunnen zeggen. En via een referentie nummer weten welke smoes al geweest is.. Domme lui

Zaterdag 03 februari 2007 20:57

Plaats een reactie

Lees meer over