“Wij helpen je graag met je vaste lasten”
Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!
Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond
Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten
Gemiddelde besparing op al je vaste lasten
Een persoonlijke benadering van een telecomaanbieder is voor klanten erg belangrijk. Ook het productaanbod en aanbiedingen zijn voor mobiele bellers van belang voor de keuze van een aanbieder.
Dit blijkt uit een onderzoek van Blauw Research in opdracht van telecomprovider T-Mobile. De helft van de deelnemers denkt dat persoonlijke service de beste manier voor een telefoonmaatschappijen is om zich van concurrenten te onderscheiden. Voor bijna drie kwart is deze factor belangrijk voor de keuze van de aanbieder. 39 procent van de ondervraagden vindt service even belangrijk of zelfs belangrijker dan prijs. De helft van de Nederlanders zegt direct over te stappen naar de concurrent als de service niet goed is. Daarnaast willen consumenten niets extra’s betalen voor service. Als de provider geen goede service biedt, leidt dat tot klantverlies. Volgens provider T-Mobile wordt het voor telecombedrijven steeds moeilijker om zich van elkaar te onderscheiden. Dit komt doordat de producten en diensten van de bedrijven steeds meer elkaar op elkaar lijken.
Bron: Telegraaf.nl
Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst. Jij kan de eerste zijn!
Plaats een reactie