“Wij helpen je graag met je vaste lasten”
Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!
Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond
Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten
Gemiddelde besparing op al je vaste lasten
Nederland is met ‘Go Energy’ een energieleverancier rijker. Oud-directeur van RWE Obragas en Haarlemmermeergas Patrick Geene staat aan het hoofd van dit nieuwe bedrijf, dat deze maand is begonnen met de verkoop van elektriciteit en gas aan consumenten. Go Energy, gevestigd in het Noord-Brabantse Son, onderscheidt zich door levering van energie te combineren met aanbiedingen, zoals korting op wijn of een weekend lang gratis sporten.Go Energy profileert zich niet als een prijsvechter, zegt Geene tegen Energeia. Het bedrijf biedt ook geen vaste contracten; klanten hebben altijd een opzegtermijn van dertig dagen. Een heldere tariefstelling is een ander aandachtspunt van Go Energy. "De insteek is om 'gewoon' betrouwbaar energie te leveren tegen een scherpe prijs, en daarnaast een aantal andere diensten te bieden via Go Voordeel", aldus de directeur.Met dit voordeelprogramma kunnen deelnemers maandelijks besparen op producten zoals mobiele telefonie, wijn en tickets voor evenementen. Klanten van Go Energy maken automatisch deel uit van Go Voordeel. "Ze kunnen gebruik maken van de andere aanbiedingen, maar dat hoeven ze niet", stelt Geene. Trouwe energieklanten krijgen daarnaast een jaarlijkse teruggave van EUR 25.Geene, die overigens ook als manager marketing en sales werkzaam is geweest bij Eneco Retail, beaamt dat er "ongelooflijk veel concurrentie" is in de markt. Het plan is om de naamsbekendheid en de verkoop van Go Energy regio voor regio uit te bouwen. In eerste instantie richt het bedrijf zich vooral op de lokale markt.Go Energy zal veelvuldig gebruik maken van internet, om bekendheid te verwerven. Het bedrijf gaat ook adverteren in lokale media, zegt Geene. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van verkoop aan de deur, om de producten aan de man te brengen. (Copyright©, Energeia, 2007)Ervaringen Go Energy
Zijn er mensen die, ondanks het korte bestaan, ervaringen hebben met deze leverancier? Wij horen het graag!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.
Reacties
Ritse
Hallo Silencio, ik heb de nota van go energy ontvangen. Ik betaal bij Go-energy 56 euro per maand voor stroom (voorheen 67 euro)en voor gas 78 euro (voorheen 91 euro)in totaal 134 euro(voorheen 158 euro) Dat is 24 euro verschil. Het contract is voor onbepaalde tijd, ik kijk het even aan. So far so good.
Andre van den broek
Go-energy hangt van list en bedrog vast en maar stunte aan de deur
Anoniempjeee
IK ben wel tevreden met go-energy
snap niet waarom er ok geen goede dingen worden gezegt ipv slechte dingen scheelde me tog met me oude levrancier een paar tientjes!!! het bedrijf is opzicht wel goed alleen de verkopertjes die verkeerde informatie verstrekken!!!!
gr anoniempjee
Sandra
Helaas zijn wij wel akkoord gegaan met Go Engery. Zij zouden goedkoper zijn dan E-ON. Bij de eerste van factuur van juli 2007 blijkt dat het voorschotbedrag ruim 100 Euro hoger ligt dan bij mijn vorige leverancier! Na intensief contact met de klantenservice krijg ik een bevestigingsbrief met de mededeling dat het bedrag per augustus met 100 E naar beneden wordt bijgesteld. Wij zijn inmiddels september en het bedrag is nog steeds niet aangepast. De klantenservice is ook ineens onbereikbaar. Ik heb de laatste twee facturen dan ook niet betaald. Uiteindelijk belde er iemand van de afdeling incasso. De situatie uitgelegd en er werd mij beloofd dat ik 2 nieuwe facturen zou ontvangen. Tot opheden nog niks ontvangen maar wel een brief dat ik over 5 dagen wordt afgesloten als ik niet de openstaande facturen betaal! Ik heb nog nooit problemen gehad met het betalen van nota's. Ik baal hier als een stekker van en heb dan ook spijt als haar op mijn hoofd dat we hier ingestonken zijn!!! Het is echt te gek voor woorden. Ik moet er niet aan denken dat ik met met mijn gezin zonder electriciteit en gas kom te zitten. Aangezien ze net doen of ze doof zijn heb ik geen andere keus dan te betalen (?)...
nieuwsgierig
Ben ook wel nieuwsgierig naar reacties van mensen die zijn overgestapt.
Er is allen maar gezeur van mensen die het niet vertrouwen en het gelijk hebben teruggedraaid.
Ik ben ook benadered en het is mij duidelijk uitgelegd, ook waarvoor ik de hantekening heb gezet.
Zelf ben ik ook vaak wantrouwend met verkoop aan de deur, maar deze man (Henk Kwant is zijn naam)als u meer over hem weet hoor ik het graag, was zeer duidelijk.
Jonatan
Essent rekent geen 120 euro aan vastrecht, 1,99 per maand. Dat is 23,88 voor stroom en 23,88 voor gas = 47.76 per jaar.
In de vergelijking van www.energieleveranciers.nl is go energie duurder dan essent. waarom zou je daar dan voor kiezen?
Silencio
Daarbij heb je trouwens maar een opzegtermijn van 30 dagen, dus kan men er toch weer vanaf wanneer men dat zou willen?
Silencio
Hummmmm,.... ik hoor hier het meest over de vervelende manier van verkopen. Maar heeft er iemand al rekeningen van ze gehad? Ik heb net getekend, en ik twijfel nu...
Essent rekent ook rond de 120 euro pj aan vastrecht? En de tarieven zagen er wel goedkoper uit. (al had hij bij mij eerst per ongeluk(?) een andere, goedkopere regio aangekruist, de verkoper was verder wel netjes en beschaafd)
energie
rechtszaak aangespannen doot E-on tegen Go Energy wegens misleiding in Eindhoven.
uitspraak 24 sept.
joop
ben minder gaan betalen, beter al zeg ik het zelf, iedereen loopt maar te zeuren, ben ook ingeschreven door een vertegenwoordiger. doe het of doe het niet, altijd iedereen maar te zeuren......
groeten joop en lisette
amsterdam
Marijke
Oh jee..ik heb dus net met mijn domme hoofd een handtekening gezet.. En wat lees ik nu?!
Kan iemand mij adviseren wat ik nu kan doen..want ik wil hier ook vanaf. De vastrechtkosten zijn gewoon veel hoger..!
Wat moet ik doen?
Marijke
Stefan
Dag,
mij werd verteld door een "verkoper" van Go Energy dat ik eerst informatie kreeg toegestuurd en geen contract afsloot. Blijkt dat ten eerste het ventje (misschien net 18 jaar) helemaal niets af wist van groene stroom en mij lachend vertelde dat binnen 5 jaar bijna heel Nederland voorzien zou zijn van groene stroom. Ik heb al eerder informatie ingewonnen over groene stroom en wanneer je heel Nederland zou willen leveren met groene stroom zou je heel Belgie vol moeten zetten met windmolens etc.. bullshit dus.
maargoed, met het volste vertrouwen in de mensheid vraag ik een informatiepakket aan zonder daar voor te tekenen. Alleen mijn adresgegevens heb ik doorgegeven.
Nu krijg ik dezelfde week een brief binnen dat ze mij z.s.m. overschakelen naar Go Energy. Ik kon mijn ogen niet geloven en ben pissig. Ten eerste op de manier van verkopen en ten tweede op de ongelovige slechte afhandeling van mijn afzegging. Een hele koude douche van Go Energy..
Stefan
Michiel
Wanneer je tekend geef je toestemming. Eerst lezen dus voordat je iets tekend. Dan weet je waarvoor je toestemming geeft. Heel normaal trouwens.
Michiel
Eigenlijk vindt ik het best meevallen, niet alle verkopers zijn natuurlijk hetzelfde. Wij krijgen ze hier bijna maandelijks. Ik heb ook een verkoper van G0 energy aan de deur gehad en die deed zijn verhaal prima. Nette promotiekleding aan met legitimatie in zijn map.
Trouwens heeft het ook geen zin om zulke groffe taalgebruik op dit forum te zetten. Houdt het zelf ook netjes.
Groeten uit de Grun (groningen)
tilburg
bij ons stond ook zo'n ... (verwijderd door redactie) van go- energy aan de volgende keer dat ie aan de deur staat krijgt ie een pak slaag als ie niet vlug op rot de vuile oplichters onze hond wil hem ook wel een keer ontmoeten .
-je hebt zo en contract waar je geen toestemming voor hebt gegeven-
Liselotte
Ik had vandaag ook een jongen aan de deur. Hij pushte heel erg en liet lijken alsof er vanuit de overheid 10% korting wordt gegeven op mensen die nu groene stroom gebruiken en dat ik die zou krijgen als ik mijn handtekening zou zetten. Maar nu ik de reacties lees ben ik dus overgestapt. Ik ben hier echt heel boos over, ik hoop dat ik de boel ongedaan kan maken!!!
Groet,
Liselotte uit Zwolle
Eefje
Wat een laffe manier om mensen te behandelen zeg!! Ik ben er zelf ook ingetuind. Ik heb de jongen aan de deur tot 3 keer toe gevraagd wat mijn handtekening onderaan zou betekenen. Het zou geen gevolgen hebben. Dus toch mijn handtekening gezet. Vandaag werd ik gebeld door een medewerker en die heeft honderden keren zijn excuus aangeboden en gezegd dat dit niet de manier is waarop ze mensen benaderen. Ik ben overigens niet eens de hoofdbewoner van dit pand, dus ik vraag me ernstig af waar ze de verbindende kracht hiervan aan ontlenen. Nu maar een brief sturen en hopen dat het goedkomt... *zucht* Zal er de volgende keer de Dobermann op afsturen.
anoniem
Iedereen hier een klacht indienen http://www.consuwijzer.nl/klacht.jsp
Dino
Gast met naam Lawrence bij mij thuis geweest en had tegen mijn vriendin gezegd dat hij een handtekening nodig had voor informatie nu blijkt dat ik van de leverancier ben veranderd.
Gelukkig ben ik niet thuis geweest anders had ik de kaak van die smeerlap gebroken zo pissig ben ik over.
Als je iets wilt verkopen doe het met fatsoen en niet mensen zitten oplichten.
anoniem
Waardeloos bedrijf,Go Energy nooit nemen een en al valse beloftes en rare verkoopmethodes,ze hebben mijn oma van 80 jaar oud!!!!!ingeschreven de helden van go energy waardeloos gewoon kut extense of visie of wat dan ook go anoniem meisje vertel maar s hoe die sales bv werken,heb helaas zelf ook een blauwe maandag zo n werk gedaan zelfde ervaring maar dan bij omni groep bha smerige praktijken.........
Erwin
Mensen die een aangetekende brief sturen raad ik tevens aan dat met handtekening retour te doen. Heb ik ook gedaan en heb een brief van go energy gehad dat het contract geannuleerd is.
Kun je tenminste aantonen dat zij de brief ontvangen hebben.
M.Criens
Gister telefoontje met de klantenservice gepleegt. De jongen die ik aan de lijn kreeg werkte er nog maar een dag, maar hij zei dat íe alles nog wel even uit ging zoeken.
Vandaag wederom met Go Energy gebeld, en de mevrouw van vandaag verzekerde me dat alles binnenkort (dit kon alleen wel 4 tot 8 weken duren)kosteloos zou worden terug gezet naar m'n oude energieleverancier (Essent).
Aangezien het hier om een fout van hun ging zei ze.
Dussssss .... nu eerst nog maar even afwachten (en Essent zelf ook nog maar even op de hoogte brengen) en zien of ze zich deze keer wel aan hun belofte weten te houden.
Ps Ze vroegen me wel direct of ik ook een bevestiging van m'n aangetekende afmeldingsbrief had ontvangen van ze (wat ik dus niet heb gehad).
Dus misschien is het een idee voor P.Wink om de klantenservice binnenkort even te bellen om te vragen naar zo'n bevestiging.
Succes!
P.Wink
Ook ik heb gisteravond,14 aug.07, een verkoper aan de deur gehad.Zijn opzet was precies zo als hiervoor is omschreven.Zich niet duidelijk voordoen als verkoper van Go-Energy ,maar er wat omheen draaien met een verhaal van stijgende energieprijzen en dat dat nu gaat veranderen.Ik ben er uiteindelijk wel achter gekomen wat nu eigenlijk zijn functie en doel was, maar dat heeft enige moeite gekost.Overal had hij een antwoord op.Zijn speerpunt was dat je bij hun maar € 5,- per maand vastrecht betaalt voor energie en € 5,- per maand vastrecht voor gas.Goedkoper kon echt niet,dat moest ik maar eens nakijken op mijn huidige afrekeningen. Echter mijn energieleverancier rekent € 16,16 per JAAR! De andere kosten zijn voor transport-vastrecht, transportbeheer en transportkosten. Deze moet je bij Go-Energy nog steeds betalen, die moeten zij nl. innen en afdragen, dat is wettelijk zo bepaald. Die € 5,- per maand komt daar nu dus extra bij!!.Helaas heb ik dit pas later uitgezocht. Aan de deur had ik toen al getekend, nadat me verzekerd was ,dat ik genoeg tijd had om het rustig te bekijken en als het me toch niet beviel ( wat overigens erg onwaarschijnlijk was,vlg hem)gewoon kon annuleren. Ik wist toen wel (na flink doorvragen en goed lezen!)dat ik een overeenkomst tekende maar dat kon niet anders,vlgs hem.Hij had mijn gegevens en handtekening nodig om gegevens op te kunnen vragen bij mijn leverancier, waarop ze een vergelijking konden baseren, die mij zou laten zien dat hun echt goedkoper zijn.Het contract werd pas verwerkt na een telefoontje en een brief van hun kant.Daar hoefde ik echt niet over in te zitten.
Maar na hier vanalles gelezen te hebben ,moet ik dat dus eerst nog maar afwachten. Heb vandaag met de klantenservice gebeld. Ik moest het groene formulier terugsturen met een kruis erdoor en eropzetten dat dit contract geannuleerd moest worden.Dat heb ik nu net AANGETEKEND gedaan en dat heeft me dus € 6,45 gekost!
Ik las hier dat ook dit nog geen garantie is, dat ik er nu vanaf ben.Afwachten dus.
M. Criens
Ik ben ook ook zeer boos over hun agressieve manier van klantenwerving.
Mij werd ook ten stelligste aan de deur beloofd dat ze alleen maar mijn gegevens wilden noteren zodat ze mij binnen enkele dagen een brief zouden kunnen sturen wat nu precies mijn voordeel zou zijn t.o.v. mijn huidige leverancier, zodat ik dan in alle rust kon gaan bekijken of ik wel of niet de overstap wilde gaan maken.
Blijk ik uiteindelijk gewoon klant te zijn geworden (helaas mijn eigen fout aangezien ik zelf getekend heb, maar mondeling door de verkoper was misleid) .... ik dus binnen 8 dagen een aangetekende afmeldingsbrief naar ze gestuurd, een afmeldingsemail en een afmeldingstelefoontje gepleegd.
Krijg ik een maand later (vandaag) dus toch nog 2 brieven van ze .. één met de welkomsbrief als klant bij GO-Energy en in de tweede zat de nota (die ook nog es 3 keer zo hoog was als mijn normale nota bij Essent!)
En ze blijken me ook reeds te hebben afgemeld als klant bij mijn vorige energie-leverancier!
Echt smeerlapperij van de bovenste plank vind ik dit!
Maar ze zijn nog niet van me af, ik ga er echt (helaas nog meer!)werk van maken. Want zo"n argressieve manier van klantenwerving vind ik echt van den zotte!
Ik zou graag in contact komen met mensen die diezelfde ervaringen hebben met GO-Energy, zodat we onze 'energie' desnoods kunnen bundelen.
Mevr E Oliveiro
Hallo Allemaal,
Ik heb dit forum met argusogen gelezen..
ik ben een aantal wk terug namelijk zelf ook benaderd door mensen van Go Energy,nu ben ik helemaal er de persoon niet naar om te reageren op dit soort berichten,daar mijn kinderen meestal achter het internet zitten..en ik daar de kans niet voor krijg.ik heb na het gesprek eigenlijk meteen even gegoogeld omdat ik toch wel wou weten of dit bedrijf wel betrouwbaar was..maar enfin..ik heb gewoonweg goede berichten over GO Energy,ze hebben me aan de deur heel netjes behandeld,en telefonisch en schriftelijk idem dito!!,ik heb juist slechte ervaringen met oxxio en greenchoice,meerdere malen zelfs..ik ga hier niet uitgebreid op verder,maar ik denk dat je dat in principe overal wel tegenkomt,maar niet altijd dat is toch naar mijn mening op alle slakken zout leggen..de mensen die bij mij aan de deur kwamen,kwamen volgens mij ook uit lwarden,want ik heb het ze gevraagd.maar ik ben gelukkig een nuchter persoon,en geheel niet onder de indruk..
Nu ben ik beslist niet op mijn mondje gevallen en beslist niet achterlijk.
Dus mensen van bovengenoemd bedrijf: ga zo door..in deze markt is het simpelweg het kaf van het koren scheiden!!,en wat betreft de mensen die de brief krijgen als verwelkoming klant?ik heb goed de overeenkomst bekeken,en het contract word pas behandeld als de handtekening erop staat..en die heb ik toch echt zelf gezet..
buiten dat is er nog steeds geen man overboord:we hebben tenslotte allemaal stroom nodig..en de nuon is ook niet bepaald netjes,en al helemaal niet goedkoop..
Fijne nachtrust mensen..
Erwin
Sorry Michel maar als ik iemand van Go energy aan de deur krijg die mij verteld dat ze alleen gaan berekenen hoeveel mijn energierekening omlaag kan en zweren dat ik bij mijn huidige leverancier blijf, en later een brief van Go Energy krijg met hartelijk welkom als nieuwe klant, dan heb ik geen goed woord voor dit bedrijf over.
Dat heet gewoon oplichterij!
Michiel
Deze organisatie werkt op "no cure no pay-basis" dat betekend dat een opdrachtgever alleen betaald voor klanten die daadwerkelijk klant zijn geworden. Onzin vertellen aan klanten heeft dus geen zin. Het levert helemaal niks op. Ik vindt het jammer dat er mensen zijn die bewust nare verhalen vertellen over deze organisatie. Dergelijke bedrijven zijn opgezet door slimme mensen. Die laten dat niet boycotten door rotte verkopertjes(appeltjes). Die worden direct ontslagen!
anoniem meisje
go energy verkopen ze onder bedrijfsnaam:
De Visie Sales
Energiedirect onder de naam: Extens
anoniem meisje
de verkopers van go energy:
extenssales.nl
Drachtsterweg 3A
Leeuwarden
deze club vertegenwoordigt Energiedirect en Go Energy. Ze misleiden mensen op grote schaal door te vragen te tekenen voor informatie, in werkelijkheid zit je aan een contract vast die je zelf moet annuleren. deze slimme salesburo's worden per contract betaald en gaan zeer gemeen te werk.
wees dus gewaarschuwd. ik ben een meisje dat bij ze gewerkt heeft en wacht nog steeds op mijn geld, die eikels. ze betalen je gewoon niet.
Bert
PAS OP! RWE is meerdere malen op haar vingers getikt voor agressieve en ontoelaatbare wervingstechnieken. Nu zijn ze overgestapt naar GO Energy.
Je krijgt een verkoper aan de deur die iets zegt over een prijsverlaging. Ze weten bij welk energiebedrijf je nu aangesloten bent, waarschijnlijk noemen ze de naam ook. Bij mij werd de schijn gewekt dat ze van mijn energiebedrijf waren en dat ze de prijzen wilden verlagen.
De verkoper geeft je vervolgens een verhaal waarmee hij je gegevens opschrijft en vraagt om een handtekening. DOE DIT NOOIT! Wat niet gezegd wordt is dat je direct een CONTRACT tekent.
Deze methode druist tegen alle regels in. Inmiddels heb ik ze aangegeven bij diverse instanties, als de consumentenbond, radar, etc. Ik zou hetzelfde doen als ik u was.
L. Zijlstra
Vandaag heb ik ook een verkoper van Go Energy aan de deur gehad. Ontzettend onvriendelijk en pusherig. Hij vroeg of ze mij informatie op mochten sturen. Dat mocht wel van me. Dus hij schreef mijn informatie op. Echter toen wilde hij dat ik een krabbel zette, volgens hem wilde dat zeggen dat ik dan akkoord ging of ze me op mochten bellen. Dat stond echter niet op het papier!! LET OP: Hij wilde mij dus gewoon een contract laten tekenen, ik heb dit contract nu voor mij liggen. Als ik had getekend zat ik er nu aan vast.
Caatje
Belachelijk bedrijf! Krijg een jongen met plat dialect aan de deur, vertelde me over informatie opsturen en daarvoor had hij een krabbel nodig. Ik vraag nog of ik nergens anders voor teken dan voor informatie "nee echt niet". Pas nadat ik getekend heb zie ik dat hij het blad zo gevouwen had dat het woord "Leveringsovereenkomst" niet zichtbaar was. Ik loop hem nog achterna en wijs hem erop dat ik wel een overeenkomst getekend heb en dat ik daar niet van gediend ben. Maar meneer blijft alles ontkennen, vertelt nog een keer over de geweldige prijzen en snelt zich naar mijn buurvrouw.
Vamorgen de klantenservice gebeld, aangegeven dat ik het een belachelijke manier van werken vind. De overeenkomst kan ik annuleren door het doordrukblad terug te sturen met een kruis erdoorheen. Dit legt de medewerkster mij overigens pas uit nádat ze me nog enkele keren ervan heeft proberen te overtuigen dat ze toch écht wel de goedkoopste zijn. Al was het gratis! Zo wens ik niet behandeld te worden!
ashley
ook ik heb negative ervaringen met go energy. de verkoper kwam aan de deur en zei iets van:"uw huidige leverancies gaat omhoog met de prijs kunt u hier even tekenen?" stom genoeg heb ik dat gedaan.
na de klein lettertjes te hebben getekend, de volgende dag meteen geanuleerd.zowel telefonish als schriftelijk.
dat was 3 weken geleden.
vandaag kreeg ik een brief in de bus van mijn eigen leverancier waarin ze zeggen te betreuren dat ik ben overgestapt.
meteen gebeld natuurlijk.
een zeer onvriendelijke medewerkster van go energy vertelde mij dat ze de anulering wel ontvangen hadden maar dat ze het toch per ongeluk hadden doorgezet.??????????
geloof ik dus niks van.
ze zeiden dat ik over een aantal weken automatisch weer bij mijn eigen leverancier ben aangesloten.
nog maar even afwachten dan....
Bianca
Ik kreeg gisteren een verkoper van GoEnergy aan de deur. Ik dacht eigenlijk dat het weer typisch iets voor mij was om daar ruzie mee te krijgen, maar ik lees hier tot mijn verbazing dat het bijna normaal is!!
De man bleef maar aandringen op het invullen van het contract en de vrijblijvendheid van 8 dagen. Toen ik herhaaldelijk aangaf dat niet te willen, tenslotte kan ik me in het kader van vrijblijvendheid ook eerst informeren (op mijn gemak) en later aanmelden werd hij kwaad en beledigend. Hij wilde niet later terug komen als mijn man thuis was (!!). Via de website aanmelden indien ík dat wenste ná rustig doorgenomen info, kon niet volgens hem. Ik kon alleen maar klant worden via hém. Ik begreep er helemaal niets van en ik was dom!!
Toen ik aangaf door te hebben dat hij natuurlijk zijn dagquotum aan inschrijvingen moest halen (zij worden per contract betaald), werd hij helemaal pissig. Ik heb hem wel gezegd dat ik wel begreep waarom ze hém voor dit baantje gekozen hadden. "Oh, dus dát heeft u dan dus wél begrepen?" antwoordde hij. Hij verkondigde al 3/4 van de buurt ingeschreven te hebben en ik zou écht stom zijn als ik het niet deed. Ik zei blij te zijn te horen dat in ieder geval 1/4 van de buurt wél verstandig is, maar dat dat voor mij dus geen reden is om alsnog dat contract in te vullen.
In ieder geval heeft hij hier zo'n 10 minuten moeilijk, brutaal, grof, beledigend en denigrerend staan doen, totdat ik de deur heb gesloten en hem veel succes heb gewenst met het verdere verloop van zijn flutbaantje.
Annika
Ik Baal echt als een stekker van dat go energy!!!! Ik kreeg 11 juli een verkoper aan de deur. Ik vertelde al dat ik geen behoefte had aan een andere leverancier. Maar omdat we net verhuisd en op ons zelf zijn wou ik best wel informatie. Hij verzekerde mij dan ook dat het in vullen van papier geen gevolgen zou hebben en dat het alleen ingevuld moest worden om de informatie en vergelijking op gestuurd te krijgen. Nou dikke flauwe kul natuurlijk. Bleek dat ik wel gewoon contract had getekend! had hem daarom gelijk terug gebeld want meneer was allang de straat weer uit natuurlijk. Hij bleef zeggen dat het alleen om informatie gaat. Heb go energy vanmorgen gebeld 13-7 en gevraagd hoe dit zit. Aan de telefoon zei die meneer dat het niet om info gaat maar dat het toch wel een contract is en dat die jongen dat nooit zo had mogen zeggen. Ja mooi klote want ik zit er mooi mee. Nou moet ik 2 briefen sturen(aangetekend) om er weer onder uit te kunnen en dat ook binnen 7 dagen want ik ga echt niet wachten op hun brief want dan is de annuleringstijd allang verlopen.Daarom doe ik het ook aangetekend kunnen ze ook niet zeggen dat het niet aangekomen is.
Mensen kijk uit met die lui!!!
Esther
Kijk uit met Go-Energy! Ik krijg vandaag ineens een slotafrekening binnen van mijn leverancier. Blijken we vanaf 14 juni overgestapt te zijn. En dat was absoluut niet wat we wilden. Op 23 mei een verkoper van Go-Energy aan de deur gehad. De leveringsovereenkomst getekend want het leek interessant. Bovendien was het zeer makkelijk om alles alsnog te annuleren na toezending van de informatie. De informatie kwam op 26 mei. Alles goed bekeken en vergeleken met de huidige leverancier. Op basis daarvan besloten om niet over te stappen aangezien de tarieven incl. BTW toch niet voordeliger bleken te zijn en het vastrecht zeer hoog is.
Dus op 29 mei een annuleringsbrief verstuurd. Helaas hebben ze die nooit ontvangen bij Go-Energy. In de brief van 26 mei stond bovendien dat we nog een brief zouden krijgen met daarin de definitieve overstapdatum. Helaas! Deze is dan weer nooit bij ons aangekomen. En nee, dat ligt niet aan TNT. Go-Energy gaat zeer slordig en onzorgvuldig om met alles en krijgt er op die manier veel klanten bij tot grote onvrede van deze klanten.
Deze onderneming komt op zeer omstreden wijze aan haar klanten.
an
Tevens gisteren een verkoper( inmiddels ook voor de tweede maal) aan de deur geweest van Go Energy. Wij hebben een eigen zaak en waren druk met klanten bezig , waardoor hij normaal gesproken alleen informatie zou moeten achterlaten en later nog eens contact op zou moeten nemen, maar nee hoor.
Deze nogal, beetje vreemd figuur en erg pushy, bleef gewoon doorgaan, erg vreemd figuur, die volgens mij meer duits sprak dan iets anders.
Ik vertelde hem om info achter te laten en dat ik het wel zou doornemen, dat hadden ze niet, kon dan wel op de website zoeken.
Wilde meteen binnen een paar dagen al weer een nieuwe afspraak maken( natuurlijk voor een contract)had ik geen behoefte aan en vertelde hem dat ik zelf wel contact op zou nemen Hij wilde weten wanneer ik ging beslissen en dt moest nog al snel, want de prijzen van mijn huidige leverancier zouden weer drastisch gaan stijgen, binnen een paar dagen.
Maar goed, dit was echt een vervelende verkoper , zonder manieren, ben dus ook gaan zoeken en kom dus inderdaad echt niet zo veel beter eruit dan mijn huidige leverancier, dus blijf gewoon lekker waar ik zit.
Peter
Ik ben niet aan de deur maar telefonisch benaderd. Ik vroeg of ze dan maar een folder wilde sturen met de gewenste info over de tarieven en dat hebben ze gedaan. Het addertje is dat je bij ontvangst automatisch een overeenkomst bent aangegaan. Ze hebben namelijk het gesprek opgenomen. U dient binnen 7 dagen op te zeggen om onder deze overeenkomst uit te komen. Dit heb ik na vergelijking van de tarieven dus gedaan. Vooral door het hoge start-tarief zijn ze dus in som niet goedkoper. De brief netjes binnen 7 dagen opgestuurd. Helaas, 2 weken later blijk ik uitgeschreven bij eneco en heb een rekening van Go energy binnen. Ik ben op dit moment bezig de boel weer teruggedraaid te krijgen.
Terremoto
John hartelijk bedankt, u heeft mij het addertje onder het gras laten zien, het is dus de peperdure vastrecht rekening.
Heb vandaag zo`n onbeschofte verkoper van Go Energy gehad.Hij liet de verschillen zien van de prijs van gas en electra ten opzichte van mijn huidige leverancier. Hij probeerde me onder druk te zetten om zo snel mogelijk een contract te tekenen. Ik bleef beleeft en vroeg hem het contract en infopapieren achter te laten, en ik zal het via internet wel uitzoeken of Go Energy wel zo voordelig is. Dat wilde hij dus absoluut niet, en hierdoor kreeg ik argwaan, want als het echt zo`n goede deal was dan had hij met een gerust hart kunnen instemmen. Heel onbeschoft bleef hij hameren of ik wilde tekenen, toen mijn antwoord negatief was en bleef, werd ik als een stomkop bestempelt, dat ik zo`n geweldig aanbod liet lopen.Toen wist ik al dat er iets niet klopte, en dat er belangrijke info werd achtergehouden.
Terremoto
John
GOEDKOPER?????!!!!
Heb je gezien wat ze aan vastrecht rekenen???
5 euro per MAAND voor elektriciteit
5 euro per MAAND voor gas
120 euro per jaar. Bij mijn eige leverancier is dat 35 euro!!!
Ik hoop niet dat jij een contract hebt afgeloten met Go enerie want dan ben je superduur uit.
Mvgr. John Sleegers
Danny brok
Hallo
heb een verkoper van de go-energy aan de deur gehad een zeer vriendelijk verkoper
heeft het me netjes uitgelecht
en het scheeldt ok wat op me vaste kosten
ga zo door jongens!!
mvg Danny brok
van den Bergh
Wat een onbeschoft zootje zijn die verkopers van Go Energy!
Ik heb een duidelijke tekst aan mijn voordeur hangen waarmee ik dit soort van glibberige figuren al duidelijk maak dat ik geen interesse heb in hun avances. Toch wordt er tot twee keer toe bij mij aangebeld door een sujet van Go Energy, die prompt allerlei vragen begint te stellen over wie mijn leverancier is, wat ik nu betaal voor energie etc..
Op mijn vraag wat hij komt doen en mijn kort daarop volgende opmerking dat ik geen enkele interesse heb in een andere leverancier, begint hij weer met zijn verkooppraatje. Hoezo respectloos? Ik wijs hem op de tekst op mijn voordeur, en hij zegt:"Goh, wat leuk!" en begint weer over de "nieuwe tarieven" te brabbelen.
Daarop heb ik de deur dicht gedaan.
berens
U vraagt op uw site om een mening over Go energy,vind het een waardeloze organisatie,eerst word mijn deur plat gelopen door verschillende verkopers van rwe,nu vandaag weer 1 maar dan van go-energy,ik werd zeer onbeschoft aangesproken en arogant behandeld door die jongen denk bij mezelf eens even controleren of er klachten over deze partij op internet staan en kom op site uit,(die ik trouwens wel erg waardeer)en zie dat de directeur van rwe nu bij go energy werkt of heeft opgezet en plaats nu weer het probleem van zijn lastige huis aan huis verkopers over op zijn nieuwe zielige energybedrijf,korting op wijn liever op de energie heb hun tarief bekeken en is niet zoveel beter als welk ander dan ook.Mocht je verkopers aan de deur zteen prima maar dan punt 1 zakelijker2netter3aangekondigd graag!!! en geen argresieve belgies sprekende brutale verkopers,hoop dat mijn gemeente heel snel een verbod op dit soort praktijken zet,en zal hierover dan ook zeker vanavond mijn gemeente gaan aanschrijven dat wij bijna 5 x per jaar worden latig gevallen door dit soort agresieve verkopers blijkbaar via de zelfde directie......een grote aanfluiting is mijn mening dus over go-energy
regards
dhr berens
Plaats een reactie