“Wij helpen je graag met je vaste lasten”
Het goed regelen van je vaste lasten levert geld én gemoedsrust op. Toch controleren weinig mensen jaarlijks alle contracten en polissen. Het is moeilijk en het ontbreekt je vaak aan tijd en motivatie. Dat is zonde!
Dirk-Jan Wolfert | Algemeen directeur Vastelastenbond
Met de Vastelastenbond bespaar je op alle vaste lasten
Gemiddelde besparing op al je vaste lasten
In de laatste maanden van 2013 waren bestaande klanten het meest tevreden over de diensten van 3-in-1 aanbieders XS4all en Zeelandnet. Hoewel er bij elke provider storingen waren in zowel internet als TV ontvangst is de gedeelde 1e plaats aan deze providers toegekend. Over het algemeen wordt er wel gesproken over een afname van service en oplossingsgerichtheid van de klantenservice. De tevredenheid over de klantenservice is gedaald met 0,5 cijfer. Tele2 staat bekend als de aanbieder met het meest storingsvrije internet aanbod. Bekijk hier welke provider bij uw wensen past!
Bron: Consumentenbond.nl/providermonitor
Wilt u overstappen van provider?
Kijk hier welke providers er beschikbaar zijn op uw postcode. U kunt uiteraard ook contact opnemen met de Vastelastenbond voor een persoonlijk advies. Bel 040-7200200, of mail via ons contactformulier!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven. Zo ben je altijd op de hoogte van wat er gebeurt in de vaste lasten wereld. En we geven de beste tips om zelf te besparen op jouw vaste lasten.
Reacties
Vereniging de Vastelastenbond
Het onderzoek dat we op onze website is weergeven gaat over aanbieders van Triple Play (het 3-in-1 pakket).
Het onderzoek waar u naar refereert heeft betrekking op Dual play, waar inderdaad Solcon in opgenomen is. Solcon ontvangt voor het oplossen van storingen het hoogste cijfer
.
C.H.J.Beks
Geachte redactie,
Ik weet niet wie dit onderzoek gedaan heeft,maar mijn ervaringen met UPC staan nagenoeg haaks op de resultaten.
Sinds jaar en dag ben ik tot volle tevredenheid klant van UPC.Mijn pakket
bestaat uit internet 120 mB Horizon digitaal TV en bellen onbeperkt naar vaste en mobiele nummers Nederland.Dit pakket kost 69 euro per maand.Als er zich een calamiteit voordoet word ik telefonisch of per mail altijd vakkundig
en uiterst vriendelijk geholpen.Horizon
heeft in de aanloop wat problemen gegeven die inmiddels zijn opgelost op de beschreven manier.Ik ben een trouwe
maar kritische klant van UPC en dat wil ik graag zo houden.Mvrgroet, goede zaken
drs.C.H.J.Beks Voormalig bedrijfsadviseur MKB
Marijn Burkunk
Ik mis Solcon in dit rijtje terwijl ze wel in de beoordeling van de consumentenbond bovenaan staan. Hoe komt dit?
Plaats een reactie