Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

7

Reijnen

Aalsmeer 

09-10-2022 19:37:43

Mocht de prijs komende maanden dalen verwacht ik wel dat jullie eerder in het jaar gaan zoeken wat voordeliger is. In januari krijg ik ook zonnepanelen.

10

Bodlaender

Waalre 

09-10-2022 19:23:25

Fijn om met jullie samen te werken

2

Smits

Oirschot 

09-10-2022 07:15:33

Vorig jaar ging alles fout, ook dit jaar weer maar dan nog een graadje erger! Wij hebben 2 aansluitingen; 1 voor gas en electra in ons woonhuis en 1 voor electra in onze werkplaats. 1. Bij de verlenging van het woonhuiscontract werd dit door de nieuwe leverancier ten onrechte gezien als een dubbele aanvraag (het werkplaatscontract liep daar al) en geannuleerd. Na herhaaldelijk bellen en onterechte geruststellingen uiteindelijk gehoor gevonden voor het probleem en uiteindelijk gecorrigeerd. 2. Bij de verlenging van het woonhuiscontract blijkt alleen het electradeel te zijn opgezegd, de oude leverancier is gewoon gas blijven leveren en de levering van electra ging naar een nieuwe leverancier. Wel jaar- maar geen eindafrekening ontvangen, zodoende kwam ik hierachter. Wederom vaak moeten bellen, weet nog steeds niet of en hoe dit is opgelost (geen reactie meer ontvangen). 3. Voor de electra in de werkplaats wordt momenteel zowel door de oude als de nieuwe leverancier een termijnbedrag geïncasseerd, blijkbaar weer iets misgegaan met de verlenging. Ook hiervoor weer moeten bellen, waarna medewerker Vastelastenbond doodleuk meldde "onmogelijk, kan helemaal niet". Ze heeft beloofd e.e.a. uit te zoeken, ook niks meer van gehoord. Ik ben niet meer blij met de Vastelastenbond, daar betaal ik dan 2x een jaarcontributie voor en het kost mij alleen maar stress en frustratie. Uiteindelijk moet ik nog vragen om een excuus ook.... heel slecht!

7

Oord

Boxtel 

08-10-2022 19:32:34

Via telefoon is een overeenkomst begrijpelijker omdat er gelegenheid is voor een dialoog. M.a.w. Als he het niet begrijpt kun doorvragen. Als je een dergelijk onderwerp met veel ins en outs op een site moet uitwerken blijven er veel onzekerheden hangen.

8

Hoeven

Ede 

08-10-2022 15:50:51

Positief

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00