Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.
We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!
Mulder
Drunen
08-01-2023 21:02:39
voorgaande jaren goed nu loopt alles fout
Hendrickx
Hollum
08-01-2023 15:48:26
Duidelijke informatie, en snelle duidelijke reactie na het stellen van een vraag!
Burgt
Schaijk
07-01-2023 20:03:55
Bij het overstappen heb ik onvoldoende begeleiding gekregen betreffende adreswijziging doorgeven. Ik heb een doorlopend contract bij jullie. In sept kreeg ik te horen wie in december mijn nieuw energie leverancier zou worden. Ik moest wel mijn leverancier een adres wijziging doorgeven. Heb ik gedaan ook jullie kregen een adreswijziging. Mijn toekomstige leverancier heb ik geen adreswijziging doorgegeven. En dat heb ik geweten. Mijn "oude" leverancier heeft mijn teller gewoon laten doorlopen, m.a.g. geen contract meer met lage kwh en M3 kosten, maar moest ik over de maanden sept t/m november nieuwe hoge kosten betalen. Ik overweeg serieus mijn abonnement per einde van dit jaar op te zeggen, met als argument het niet meekijken hoe eea afgewerkt wordt zoals het hoort bij wisseling van lever adres. Zoals hiernaast geschreven staat "Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken".
Keverkamp
Culemborg
07-01-2023 16:02:58
Regelzaken worden automatisch prima afgehandeld. Minder kopzorgen.
corinne
Uden
07-01-2023 13:59:12
De VLB begrijpt precies wat ik bedoel en wil en zorgt voor de beste en voordeligste deal en onderzoekt ook de validiteit van de energie aanbieder op de lange termijn.