Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

8,5

W.de Vries

LEMMER 

01-01-1970 01:00:00

Ik vind de vastelastenbond een goede vereniging zonder winstoogmerk; ze proberen voor de consument het beste product te selecteren, niet alleen wat betreft de goedkoopste; maar ook de beste service. En ze geven je goed antwoord op je vragen; zijn goed bereikbaar.

8,5

e.a.h. Bongers

ROTTERDAM 

01-01-1970 01:00:00

Goed. Ik vond alleen de 'werving' voor de energieklanten van energie-direct erg pushy en vervelend waardoor ik me pas later realiseerde er voor 3 jaar aan vast te zitten en helemala niet te hebben gelet op duurzaamheid. Nu hoor ik weer dat Greenchoice toch de beste is en ik was liever bij hen gebleven. Er werd gebeld door een echt call centre met een jonge verkoper aan de lijn. Dit vond ik helemaal niet passen bij de Vastenlastenbond, omdat ik jullie zie als mijn belangenbehartiger en niet als een partij die mij iets wil verkopen. Om de reden dat jullie het aanraden om naar energie direct te stappen, ben ik overgestapt. Als ik de verkoper alleen (dus zonder jullie referentie) aan de telefoon had gekregen, had ik direct het gesprek afgebroken. Verder, super initiatief!

Noot van de redactie:
De stroom van energie direct is ook groen, net zo groen als de stroom van Greenchoice. Greenchoice kon begin 2009 geen concurrerende tarieven bieden. Energie direct was veruit het voordeligst. Daarom hebben we de leden benaderd om gebruik te maken van dit aanbod. Omdat het onmogelijk was alle 40.000 leden zelf te bellen, hebben we een callcenter ingeschakeld.

8,5

miranda blank

EMMEN 

01-01-1970 01:00:00

zijn telefonisch lastig te bereiken, maar ik heb verder wel vertrouwen in hun deskundigheid.

Noot van de redactie:
We doen onze uiterste best om altijd goed bereikbaar te zijn. Mochten u ons telefonisch niet te pakken krijgen, probeer het later dan nog een keer of stuur een email.

8,5

h stoffels

TEGELEN 

01-01-1970 01:00:00

positief

8,5

Pieke Gunsing

AMSTERDAM 

01-01-1970 01:00:00

Ik ben erg blij dat ik me destijds bij de vastenlastenbond heb aangesloten. De service is uitstekend, de diensten zijn goed geregeld, niet duur en dat maakt het geheel zeer betrouwbaar.

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00