Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.
We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!
de Vries
LEEUWARDEN
13-03-2023 13:15:34
- De overstapservice is te beperkt in relatie tot de ontwikkeling van de energiecontracten in het laatste jaar. Lijkt me wenselijk om ook te kijken naar halfjaarlijks contracten en/of variabele contracten, Begrijp dat variabele contracten niet mogelijk zijn. Maar het aanbod van een (1)vast contract voor een jaar is niet in verhouding met de verhoogde prijs voor de overstapservice. Beter inspelen dus op ontwikkelingen in de markt lijkt me wenselijk. Of wees eerlijk en biedt in deze onzekere tijden geen overstapservice meer aan. - Ik zou een bedrag gecrediteerd krijgen binnen twee maanden . Is niet gebeurd. Is nu beloofd om het over te maken. Slordige administratie.
Jucewicz
Son en Breugel
11-03-2023 15:56:08
Zonder dat ik wist dat ik toestemming had gegeven werd ik al overgestapt naar Gewoonenergie. Erg ongebruikelijke gang van zaken.
Ton
Oss
07-03-2023 10:19:52
Amber is Vriendelijk beleefd Meteen afwerken die handel
Kel
Utrecht
04-03-2023 20:34:21
Er wordt beloofd dat kosten gaan dalen via Vastelastenbond., In de praktijk wordt er een leverancier gekozen die eenzijdig besluit om hoge bedragen als voorschot nota af te schrijven. (3x zo hoog dan door Vastelastenbond aangegeven). Deze partij geeft op de website niet aan wat de toeslagen zijn van netbeheerder en belastingen. Er zijn onduidelijke “diverse posten” op de factuur. Bij navraag wat dit is komt er geen antwoord. Zowel de tijdige annulering als verzoek om informatie wordt niet gehonoreerd. Gewoon energie en Vastelastenbond zijn partijen die alleen kiezen voor eigen gewin.
Wim Reijntjes
winsum
03-03-2023 12:57:08
Ik kan niets toevoegen aan de korte omschrijving. Heb goede vervolgafspraken gemaakt.