Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

10

Dick Riemers

Tilburg 

22-03-2022 14:59:12

Ons huis liep een enorme schade op door het omvallen van een boom van wel 25 m. De boom viel tijdens de storm in februari 2022 op het dak van de garage en het atelier. Vooral de schade aan de muur en het dak was heel groot en de volgende dag stroomde het water door het dak naar binnen. Er was geen houden aan. Dezelfde dag heb ik de medewerkers van de VastelastenBond op de hoogte gebracht van de schade. Ze gaven mij gelijk een schadenummer en hielden me voortdurend op de hoogte van de afwikkeling van de schade. Heel meelevend en deskundig deden zij hun uiterste best om het mogelijk te maken om de schade, zo snel als het kan, te laten herstellen. Kortom mijn ervaring met de Vastenlastenbond werd opnieuw bevestigd : een goeie club van mensen die het beste met hun klanten voorhebben en geduldig zaken uitzoeken zodat de verzekering kan doen waarvoor ze zijn opgericht : vergoeden van stormschade !

4

Munckhof

AMERICA 

20-03-2022 15:00:11

We zijn al een paar maanden bezig om geld terug te krijgen vanwege de vastenlasten bundel, ze hebben ons in december 21 en januari 22 geld afgeschreven en tot op heden hebben ze ons nog steeds niks terug geboekt. Na verschillende telefoontjes en afspraken hebben we tot op heden nog steeds niks gehoord we zijn zeer teleurgesteld in de de vastenlastenbond mvg fam. v.d. munckhof

4

Wakker

Volkel 

17-03-2022 19:00:12

Ik had het voorstel via jullie ingezien en aan de hand hiervan gehoopt een beter resultaat te behalen. Echter heeft Budget Energie een hoger tarief dan ik had gehoopt. Het zal liggen aan de situatie. Was ik bij Oxxio gebleven dan had ik waarschijnlijk op een lager tarief uitgekomen. Maar gedane zaken nemen geen keer. Het is te hopen dat er volgend jaar een beter resultaat zal worden behaald.

2

Fritz

Huizen 

16-03-2022 23:00:06

De door u geselecteerde leverancier is failliet gegaan, ik heb de overstapkorting bij jaarafrekening niet ontvangen en mij is ook niet verteld of en hoeveel ik bij de curator in rekening moest brengen. Vervolgens heeft Budgetenergie de levering overgenomen voor januari en februari, terwijl ook mijn nieuwe contract bij Vandebron inging op februari. Beide bedrijven hebben energie levering februari gefactureerd. Ik heb met de vasteladtenbond hierover gebeld. Het zou wel bij dr eindafrekening van Budgetenergie worden verrekend is mij gezegd. Dat is niet gebeurd. Kortom ik ben mijn overstapkorting misgelopen en heb een maand energiekosten dubbel betaald en moet het zelf maar oplossen. Waar betaal ik de Vasteladtenbond dan voor? Ik krijg graag z.s.m. antwoord. M.s. Fritz

5

Jong

Mierlo 

16-03-2022 07:00:07

Voor het gemak zijn de kosten die vastelastenbond rekent voor hun dienst niet meegeteld waardoor ik duurder uit ben

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00