Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

4

Bouvrie

MAASTRICHT 

27-08-2022 07:50:28

Mijn ervaring pers is prima Maar wat mijn dochter betreft is het rondom slecht. Was het niet dat ze in juli bericht had gekregen dat ze automatich zou overgaan van budget energie variabel naar gewoon energie vast contract als ze geen reactie gaf ging deze vanzelf in. DUS NIET!!!! verschillende mails gestuurd met hoe en verder Heb ik vader er zelf erachteraan moeten gaan en contact gehad met gewoon energie die konden nergens een aanvraag of wat dan ook vinden in hun systeem . MOOI DIE BETAALDE SERVICE. oké misschien wat te druk Maar was het niet dat deze dingen wel erg vaak voorkomen bij o.a dochter. Reacties op haar mails? NOOIT! Telefoon enorm lange wacht rij. Uiteindelijk door mijn vasthoudendheid contract laten in gaan op 15 sept met medewerkster van u.Iemand die wel nog wakker is in uw bedrijf. Helaas heb ik de naam niet van deze pers. Anders had ik haar een boeket bloemen gestuurd. Tja goed pers is zeer schaars blijkt weer Mijn vraag is? Dochter betaald altijd correct althans word automatich afgeboekt Iets wat wel goed geregeld is voor de vermeende diensten bij u. En men mag en moet zelf aan achteraan gaan Waarom betalen ? Voor iets wat men niet verkrijgtEn dit is niet het eerste geval buurman idem. Schoonheids prijs? NEE!!!! Misschien dat kassa u de loden loeki gaat uitreiken.Wie weet. Betaalde diensten onder de noemer Switsch service. Service betekend gratis een dienst verlenen. Bij u is het betaald en mag er zelf erachter aan hollen anders dikke pech. Voor mijn afhandeling van dochter samen gevat SLECHT TEN TOP! Een welgemeend excuus is hier wel op zijn plaats. Of terugstorting van laatste afboeking van afhandelings kosten die tot heden nooit zijn vericht. Iets wat zij zelf heeft moeten regelen. Naam dochter Wmf Bouvrie Kasteel Cartielstraat 36 2266 TT Maastricht En kijk u mag mij ook bellen en geef u graag tekst en uitleg. 0642305260 Dit zijn feiten. Buurman en dochter o.a.heb ik overgehaald om bij u te gaan Had ik mij toen maar op mijn tong geb

4

Kingma

Pieterzijl 

24-08-2022 14:29:21

Ik kreeg elke keer twee weken na een mail pa reactie, tevens bij het aanmelden bij de netbeheerder was de service slecht. Ze stonden opmeet punt de boel afbreken sluiten. Vastelastenbond zou per 1 juli een leverancier regelen, uiteindelijk 15 augustus pas geregeld

10

Ogier

Eindhoven 

24-08-2022 05:15:52

die is heel goed ik krijg zo ieder jaar geld terug

10

H

NUMANSDORP 

13-08-2022 19:10:58

Erg prettige contacten gehad, waar ik een goed gevoel aan heb overgehouden. Veel vertrouwen in het team.

3

Jos

ZUTPHEN 

11-08-2022 10:25:55

Tot begin dit jaar heel tevreden met jullie services, toen ongelofelijke prijsverhoging waardoor ik het voordeel van jullie services niet meer zie. Daarover contact gezocht, geen antwoord. Daarna services opgezegd; ook daarop nooit antwoord noch bevestiging.

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00