Beoordelingen
Klantervaringen

Beoordelingen - Klantervaringen

Wat zeggen onze leden over ons? Op deze pagina kunt u alle ervaringen en opmerkingen van onze leden lezen. Alle feedback is welkom en we zijn erg trots op onze vereniging en wat we voor onze leden kunnen betekenen.

We stellen het zeer op prijs wanneer u ons vertelt wat u van ons vindt en bovenal: wat u heeft kunnen besparen!

8

Henk

's-Hertogenbosch 

20-09-2022 21:52:30

De keuze aan de vastelastenbond over te laten neemt mij jaarlijks werk en tijd uit handen. Wat ik mis na uw keuze van leverancier: - De argumentatie, waarom u die leverancier juist heeft gekozen in plaats van een andere - Nadat u een keuze voor de klant heeft gemaakt duidelijk melden, dat de gekozen leverancier binnenkort een aanbod doet, dat automatisch definitief wordt gemaakt, als de klant geen reactie geeft.

1

Elst

Gouda 

20-09-2022 15:21:14

* Achteraf blijkt het aanbod duurder dan wat ik zelf het afgesloten * Zelf achter zaken aan moeten gaan * Twee maal de 'nieuwe leverancier" moeten mailen dat ik niet op het aanbod in wilde gaan * Onbegrip bij de bond * Nare dame aan telefoon

1

Eijkemans

Mierlo 

17-09-2022 19:12:55

Heb na heel veel gesprekken in de wacht, uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, en gevraagd of jullie me uit konden leggen wat nu eindelijk mijn maandlasten gaan worden (heb namelijk 2 verschillende termijn bedragen door gekregen), maar ben nog steeds niet terug gebeld. Vind dit erg spijtig

8

Schreiber-Kampen

Engwierum 

17-09-2022 16:52:51

Goed

9

Herman

Uitgeest 

17-09-2022 10:17:24

Ik had al ervaring met de Vastelastenbond door mijn zonnepanelen. Nu geprobeerd met overstappen van energieleverancier. Mijn jaarcontract liep op 9 augustus af en zo'n vier weken van tevoren de Vastelastenbond ingeschakeld. Heel snel hadden ze een nieuw jaarcontract bij een andere leverancier voorgesteld. Ik had geen flauw idee of dit nu een goed contract was en of ik niet beter nog zo'n 3 weken had kunnen wachten. Een ander probleem was dat het nieuwe contract pas op 1 januari 2023 zou ingaan. Daarover toch maar even gebeld met de Vastelastenbond en toen bleek het contract toch op 10 augustus in te kunnen gaan. Wel zo makkelijk. Dus alles is goedgekomen, maar ik had toch liever ook even meegekeken met mogelijke andere alternatieven,

Hulp bij vragen of problemen

Als er onverhoopt onduidelijkheden of problemen optreden dan is de Vastelastenbond uw eerste aanspreekpunt. Wij nemen namens u contact op met uw leverancier. Elk van onze samenwerkingspartners heeft bekwame accountmanagers die de Vastelastenbond ondersteunen en waarmee korte lijntjes worden onderhouden. Deze constructie werkt: wij bieden u een 100% oplossings garantie bij elke vraag of probleem.
Nog vragen? Bel ons: 040 - 7 200 200 op werkdagen tot 17:00